Malin Åkerström

Hoppeliskutt

Publicerad 2015-10-07 22:18:13 i Allmänt,

Idag har jag  hopptränat på fina Honey. Hon känns bättre och bättre så ska bli kul att få tävla henne i helgen igen. Längtar ihjäl mig till helgen!! Maggan ska komma också och eftersom hon inte var med sist så ska det bli awesome!

Tidigare idag så var jag på Täby och groomade Princen men inte tillräckligt bra kanske för ngn seger blev det inte. Bara göra om och göra rätt till nästa lopp.

Jag har hjälpt Maria att hoppa Oscar och de lär sig båda två. Fin liten ponny det där.

Contendra har vilat idag vilket var supertråkigt. Men Wicky fick sin tur och joggade snällt sina 5 min trots att hon nästan fick släpa med sig mig. Igår var mamma snäll och tog Wicky vilket var guld värt då jag var sen från skolan och hade Princen och Contendra att rida + stallfix. 

Imorgon väntar lång dag i skolan och sedan förmiddag på fredag innan jag får åka till Gävle!


Trollunge vad jag älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela