Malin Åkerström

Gävle

Publicerad 2015-10-10 18:57:21 i Allmänt,

Vi kom fram ganska så sent till Gävle igår. Ca 2 timmar efter tidsplanen. Men jag hann vara i skolan, rida Princen, Topanga, Contendra och gå+jogga med Wicky så det gjorde inget. 

Denna dag har gått väldigt bra!!

Topanga dubbelnolla och 2a i sin klass. 

Honey dubbelnolla i båda klasserna och placerad 4a och 6a.

Maggan felfri i sin klass och känns lika rolig som alltid.

Virus gjorde en superfin runda, aldrig känts så bra men jag klantade till det på sista hindret så jag rev det.

Contendra var dubbelnolla och 5a i 120-klassen och två skitriv i 130 för ryttaren inte kan rida ordentligt. Så trött på mig själv.. Men C blir lite stressad och svår i andra klassen om man rider två på en dag så jag ska försöka undvika det. 

5/7 pris är okej utdelning ändå. Tycker hästarna har känts super hela högen vilket gör mig så glad. Det här är livet förstår ni!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela