Malin Åkerström

Tillbaka till vardagen..

Publicerad 2015-11-30 08:25:35 i Allmänt,

Måndag, regnigt och skola på det.. Kämpar för att hålla mig vaken på tåget. Det blev ännu en dag på friends igår. Det var kul och jag hittade ett fint pannband som jag ska ha på ett nytt träns som jag köpte i lördags. Det är till Contendra så det vore ju väldigt kul om jag fick börja rida henne snart igen. Hon börjar bli vild så det där med kul kanske jag får ta tillbaka efter att jag har provat.. 

Åkte hem på eftermiddagen igår så jag skulle kunna fixa hästarna. Började i mitt stall med mockning, insläpp och allt det där innan jag red ut på Wicky. Ännu ett rätt bra pass blev det och hon var lite lugnare än i lördags. 

Åkte sen till Topanga och red ut på henne med. Det blev dock inget bus för jag hade dressyrsadeln och trimmade för fullt på ett fält inför en clinic jag eventuellt ska vara med på. Hon var magisk och trots att klockan var runt 21 och att jag var extremt trött innan så kändes hela min värld komplett för en stund efteråt. Den där hästen gör underverk! 

Pappa hade mockat och fixat åt Topanga och Pysen på dagen men hade glömt att vi hade Apple så jag fixade åt henne innan jag åkte hem. 


Mina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela