Malin Åkerström

Mot Ryttargalan

Publicerad 2015-11-25 18:14:40 i Allmänt,

Nu är jag påväg till Ryttargalan även om jag är extremt otaggad, anings halt är jag också och med ett stort plåster på knäet. Tur att det är hästfolk!

Jag började dagen hos Topanga och red ut på hennes favorit ställe. Hon är så himla pigg, busig och glad på traktorvägen som går i skogen. Mycket roligt hade vi och hon är som vanligt världens finaste. 

Åkte och fixade mina hästar men red inte då Wicky vilar. 

Sen bar det av till Täby galopp för Asta skulle äntligen springa igen. Hon uppförde sig super idag. Tyvärr vann hon inte men hon kom heller inte sist. Hon råkade fälla mig när jag gick med henne efter så därför är jag nu lite halt. Men det är smällar man får ta! 

Åkte till min fina vän Skalman som har sminkat och fixat mig till ikväll eftersom jag är precis värdelös på allt som har med smink att göra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela