Malin Åkerström

Update

Publicerad 2015-05-01 21:25:45 i Allmänt,

Dagarna går i ett. Igår var det Valborg, jag är inget stort fan av Valborg eller att fira den heller. Förra året på Valborg fick jag åka och avliva min hund Radar som fanns i mitt liv i nästan 16 år. Han är och kommer alltid att vara min bästa vän. I år blev det bättre. Vi hängde hemma hos världens bästa Anna ett helt gäng. Skrattade så jag fick ont i kinderna och blev återigen påmind om att jag verkligen måste hänga mer med dessa sköna människor. 

Idag har jag pluggat hos mormor, varit på möte, ridit Asta och Princen. Fixat mina hästar och tvättat Contendra och putsat hennes saker inför morgondagens tävling. 

Chanova ska ha en stor guldstjärna för hur duktig hon. Hoppade en liten serie i veckan och hon gör det helt perfekt även om hon aldrig har gjort det tidigare. Hennes inställning är såhär "det har jag aldrig provat så det kan jag alldeles säkert" tycker hon är så rolig att jobba med. 

Contendra har varit rätt fin i veckan och jag har trimmat de senaste dagarna så får vi se om jag kan ha koll på grejerna imorgon. Älskad är hon i alla fall. 


Livets vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela