Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2015-03-22 20:25:40 i Allmänt,

En söndag som inte har varit alltför rolig. Har pluggat större delen av dagen hos mormor. Men alla instuderingsfrågor som ska täcka lärandmålen inför tentan är nedskriva så nu ska jag bara lära mig allt.. Är inte så bara tyvärr men har en vecka på mig. 

Avslutade kvällen i stallet. Red ut på Contendra och tanken var att jogga henne lite lätt idag också men det kunde jag glömma. Inte ett steg trav ville hon ta. Tog väl 20 min innan hon kunde galoppera någorlunda normalt. Annars var hon mest i luften och i sidled. Men men när man får till allt ute på helt raka linjer utan stöd från väggar och staket är hon så satans fint så det är lätt värt lite slit. 

Bosse och jag över på att få pussa på hans mule. Det kommer ta tid.. Han måste vara extremt rädd för tjejbaciller eller något för nära kommer man inte ;) men han är gullig i alla fall! 

Imorgon åker jag mot skolan vid strax efter 06.. Har en läkartid på käkkirurgen på morgonen och sen får jag vänta många timmar innan jag vid klockan 13 börjar skolan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela