Malin Åkerström

Mot Dalarna

Publicerad 2015-03-24 11:57:02 i Allmänt,

Är strax framme i Dalarna för en liten dagsutflykt. 

Igår var jag som sagt hos läkaren och fick svar från magnetröntgen. Jag har en disk i kläm i käkleden och artros.. Låter inte så bra i mina öron men vad vet jag det kanske inte gör ngt. Ska vidare till bettfysiologin för träning och så men tror att jag nu äntligen snart 3 år efter mina käkfrakturer är klar med mina sjukhusbesök. 

Vi fixade lite grupparbeten innan vi sen började ett seminarium vid 13. Efter skolan red jag Princen. Han var lite lat men ändå fin. 

Fixade sen mina hästar. Bosse ryktades och pysslades med och Contendra trimmade jag på och hon får absolut godkänt trots en lugn helg med mest jogging. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela