Malin Åkerström

Hoppla Contendra

Publicerad 2015-03-19 21:17:35 i Allmänt,

Dagen har till största del bestått av plugg inför den kommande tentan hos mormor. Fy alltså efter några timmar med anatomi och fysiologi känner man nästan för att döda något.. Men men idag var vi flitiga mormor och jag! 

Har sedan spenderat rätt lång tid i stallet trots att jag bara red Contendra. Träningen blev tyvärr inställd så jag och Sofia hoppade själva. Hoppade lite hinder i följd och en fem och en halva så det blev lite styrketräning. Contendra hoppade super. Skuttade några språng på 130 vilket jag inte gjort på länge men måste väl börja inför vår 130-debut om ett par månader om allt går som planerat. Inte hoppat över 120 sen sist jag red för Helena typ.. Men C hoppade fint och felfritt i vanlig ordning. Min pärla och framtida stjärna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela