Malin Åkerström

Göteborg

Publicerad 2015-03-01 20:51:48 i Allmänt,

Sitter i bilen påväg hem från en rolig och inspirerande helg i Göteborg. Världens bästa julklapp som jag fick av Fredrik. Vi har kollat på fantastisk hoppningen och suget efter att sätta mig i sadeln och trimma är stort. Jag vill också bli bra någon gång och få rida på en sådan arena. Förra året var jag första ryttaren som inte kvalade vilket var surt. Efter att jag nu varit där så vet jag verkligen vad jag har missat. 

Huvudet är kanske inte på topp men helt klart dugligt och funktionellt. Jag får dock inte få en smäll till på i alla fall 4 veckor då det är farligt... Vet inte hur vi ska lösa allt men hoppas det blir på ett bra sätt. 

Contendra har vilat i 4 dagar eftersom jag inte hann rida henne i torsdags innan jag trillade av.. Planen var att rida henne tidigt i fredags men det gick ju inte heller. Jag ska kravla mig upp på henne imorgon och longera lilla Bosse med sadel. Jag vet inte om stackarn har blivit rädd.. 

Skola imorgon också vilket inte känns motiverande alls.. Ska läsa andra kursen som är anatomi! 

Längtar efter mina hästar väldigt men för huvudet har det varit bra att hålla sig borta i helgen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela