Malin Åkerström

Fredag hela veckan

Publicerad 2015-03-13 22:02:26 i Allmänt,

Fredag och självstudier = bästa tänkbara nästan. 

Igår trimmade jag endast på världens finaste Topanga. Mamma får aldrig komma hem igen!! 

Idag har jag trimmat lite mer, började med Contendra imorse. Trimmade på utebanan och fick jobba igenom en del men hon är så fin ändå! 

Sen tog jag Asta och Princen. A galopperade på Täby igår så hon var lugn idag. P var till och med piggare.

Pluggade sen några timmar hos min älskade mormor, jordens bästa människa!! Jag skulle verkligen aldrig kunna överleva utan henne. 

Åkte till myone och köpte ett par skydd till Contendra och ett par andra saker innan jag tog en fika med Emmie. 

Efter det hjälpte jag Maria med Topanga och återvände sen till mina hästar för att rida Bosse. 

Bosse var grym idag. Galopperade 2 varv i sträck åt båda hållen och svängde fint. Fortfarande mycket att göra såklart men när man kan rida i alla gångarter är man väl ändå nästan inriden!? 

Imorgon är det tävling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela