Malin Åkerström

En dag med sol

Publicerad 2015-03-11 21:33:21 i Allmänt,

Självstudier är bra. Det är bra för att jag kan bestämma själv precis hur min dag ska se ut. Jag har mina to do saker men jag kan göra det när jag vill. 

Solen har varit framme så jag började dagen i stallet. Red ut och galopperade en massa på Contendra. Hur mysigt som helst och som vanligt är hon väldigt pigg och glad. 

Red sen duktigaste lilla Bosse! Han galopperade 1,5 varv i sträck i både varven helt lugnt och avslappnat. Att man kan bli så glad över en liten bebis framsteg. 

Åkte vidare till Topanga för att ta långa turen i skogen och kärlek alltså! Vi har så satans roligt varje gång. Farttårar och så mycket skratt så jag får kramp i magen. 

Sen har jag pluggat i några timmar hos mormor för att sedan avsluta med att fixa täcken och duscha hästarnas ben! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela