Malin Åkerström

1 hel månad <\3

Publicerad 2015-03-12 21:05:47 i Allmänt,

Idag är det en hel månad sen mitt lilla älskade troll flyttade till Dalarna. Som jag saknar henne! Hon finns i mina tankar varje dag och varje natt. Jag tänker ofta på en lyckad framtid tillsammans med henne och drömmer mig bort till tävlingsbanorna tillsammans med henne igen. Framtiden står fortfarande oskriven och det är en lång och evig väntan på att få besked om hur det där dumma benet läker. Jag hoppas i alla fall att hon känner sig lycklig. Att hon njuter av vårsolen och trivs med livet så gott det går. Det viktigaste är att hon är lycklig och att hon inte är ensam. Att hon är där det bara finns bra människor, människor som klappar på henne och berättar för henne att hon är bäst. För är det något hon är så är det bäst. Hon är min egna lilla Batman, min hjälte, min källa till lycka och en fantastisk vän som jag känner sådan trygghet till. Jag älskar henne med hela mitt hjärta och det kommer jag göra så länge jag lever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela