Malin Åkerström

Work

Publicerad 2015-06-10 23:09:42 i Allmänt,

Om ni bara visste hur skönt det är att slippa skolan och resorna till Huddinge. Jag har jobbat på bokföringen hela veckan men fått rida Asta och Princen hela veckan också så det är såklart extra roligt. Princen är så fin och Asta är rolig och utmanande, lite min typ av häst!

Contendra har tagit det lugnt med lite lätt jogging i måndags, igår vilade hon och idag red jag ut. Snäll var hon till och med, min stjärna! 

Chanova red jag ut på i måndags och jag trimmade på henne idag. Som vanligt får jag en positiv känsla på hennes rygg. I helgen blir det tävlingsdebut och jag är så taggad över just hennes starter :D

Topanga har jag ridit i måndags och idag och såklart är hon världens bästa även om hon fortfarande inte känns helt igång. Hon ska få tid på sig och snart kommer vi få galoppera i skogen och då blir allt mycket bättre. 

Idag tog min fina vän Matilda studenten så var en stund på hennes mottagning. Roligt roligt!


Contendra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela