Malin Åkerström

Update

Publicerad 2015-06-29 17:52:40 i Allmänt,

Livet rullar på utan några egentliga intressanta händelser. Det är 2 veckor och 6 dagar kvar till nästa tävling och jag längtar.. 

Topanga har mamma börjat rida på igen så jag har väl henne på halvtid nu igen. Men lyckan är densamma när jag väl får sitta på henne och vi busar runt i skogen och konditionstränar medan mamma gör alla sina dressyr krumelurer. 

Jody är som vanligt pigg och glad och vi trimmar på och han är fin med mycket tryck i sig. 

Contendra känns i överlag bra. Några diskussioner här och var men känns fräsch och kommer till bra arbete vid varje pass. 

I fredags åkte jag hem och jag har därför ridit Asta och Princen i tre dagar över helgen. Igår red jag båda på Täby Galopp och det var häftigt. Börjar längta till att prova full speed någon gång. Mäktigt tror jag! Båda är väldigt fina och i bra kondition. 

Maria Bredberg ska gifta sig på fredag och vi hade möhippa för henne i lördags. Massa roliga aktiviteter och en trevlig middag på det. 



Min fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela