Malin Åkerström

Mockfjärd

Publicerad 2015-06-11 23:26:31 i Allmänt,

Är nu framme och installerad i Dalarna. Idag har jag varit effektiv också. 

Började dagen med att galoppera ute på Asta och Princen på fantastiskt fina Vällsta. Fina hästar gjorde ju starten på dagen väldigt bra också. 

Jobbade sedan på bokföringen innan jag började packa, tvätta och fixa. Red sedan Contendra som dock lämnade mig längst bort på åkrarna och skenade runt halva markim innan hon sprang hem.. Nog är hon rastad ordentligt i alla fall! Fin att rida efter sin springtur också och slog sig som tur var inte. 

Väl framme i Dalarna så trimmade jag på Maggan och Virus som känns fina. De hålls i bra form mellan mina tävlingar :)

Imorgon är Chanova först ut och tävlingsdebuterar i 100cm, resten hoppar 120cm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela