Malin Åkerström

Midsommar

Publicerad 2015-06-20 20:38:14 i Allmänt,

I torsdags bar det iväg ut till landet med alla djur och hästar. 

Igår firade vi midsommar enligt våra traditioner här ute. Jag red endast på Topanga men det var så himla roligt. Jag kan komma på mig själv med att skratta högt uppe på hennes rygg. 

På kvällen träffade jag alla mina vänner som jag bara träffar här ute och nu var det ett helt år sedan sist men ändå så känns det som om det var igår vi sågs. Roligt med sådana vänner! 

Idag har jag ridit på Contendra som jag inte suttit på de senaste 5 dagarna men nu ska hon ridas igen, äntligen!! Hon skötte sig och kändes pigg och glad. Vi har härliga mjuka grusvägar här ute med skog på sidorna där vi rider mycket. 

Red även på ponnyn Jody som jag ska ha hos mig i två månader. Han är en ball ponny med mycket tryck i. Har känt honom i många år nu vilket gör det extra roligt. 

Ikväll ska vi basta och jag ska försöka masa mig i det kalla vattnet.. Men pappa säger att det är 15 grader idag vilket är en klar förbättring från gårdagens 12... 



Två midsommarbilder på min älskade Topanga <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela