Malin Åkerström

Helgens resultat!

Publicerad 2015-06-14 18:31:24 i Allmänt,

Chanova 

Hon inleder sin tävlingskarriär med en felfri runda i 100cm i fredags, igår var hon fantastiskt fin fram till sista hindret där jag gör en miss och vi slår en kullerbytta. Stackars liten!! Idag hoppade hon väldigt högt för att hon vill ju egentligen absolut inte riva. Slutade med att hon fick meetingpris för bästa 4-åring. Denna lilla häst gör mig så himla glad och att få ha haft henne hemma hos mig har varit så himla roligt alla dagar i veckan. 

Maggan

Hon har hoppat 3 st 120cm varav 2 felfria. Har alltid sagt att jag gillar Maggan och det gör jag fortfarande. Hon kan slå på sådana lyror i sprången som gör att man får gåshud. Hon vann meetingpris för bästa 5-åring och är kvalad till breeders i Flyinge. 

Virus 

Han är ju för underbar, har hoppat 3st 120cm på honom också och samtliga felfria. Har nu gjort 7 starter med honom och han har levererat 100% felfritt!! Vilken kille han är och med ett så fint hjärta. 

Contendra 

Hon har hoppat 120, 130, 130 och hade 4 fel de två första dagarna men avslutade idag med att vara dubbelnolla och 3a i 130cm. Är så glad över henne och tycker så mycket om henne. Hon är inte lätt men hon presterar ändå och har i år inte lämnat en tävling utan en rosett. Är så tacksam för henne. 

Underbar helg med så fina människor runt omkring. Längtar redan till nästa gång och till Åsas och Ninnis stjärnor till unghästar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela