Malin Åkerström

Helg och tävling

Publicerad 2015-06-01 09:08:05 i Allmänt,

En rätt lugn helg har det varit. I lördags var jag iväg med Chanova på Vällsta och gjorde mig en egen pay and jump och hon skuttade så duktigt runt banan på 100cm felfritt. Dessutom så åkte jag själv med henne och hon är så duktig när det kommer till lastning och så. Att det blåste och regnade när vi hoppade bekom henne inte det minsta heller. Duktiga lilla häst <3

Contendra har jag trimmat på lite mer nu men en vilodag fick hon igår då jag var i Falun och tävlade. 

Maggan och Virus hoppade 115 och 120cm i ösregn och trots att man på sina ställen inte ens såg marken på ridbanan så hoppade de 3/4 felfria rundor. Fina fina hästar och så himla bra team runt om. 

Avslutade kvällen igår med middag hos älskade mormor som fyllde år i fredags. Mamma och mormor alltså, vilka människor!!

Idag är det skola som gäller och som vanligt funkar inte tågen som de ska, står stilla och kommer stå här ett tag då det i vanlig ordning är signalfel.. Får se om jag kommer fram.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela