Malin Åkerström

Back to reality

Publicerad 2015-06-08 15:04:33 i Allmänt,

Hemma igen och precis hemkommen från en förmiddag på bokföringen. 

Contendra avslutade med pris i 130cm och bjöd på fantastisk hoppning igår. Fina fantastiska häst<3 så glad över henne och inställningen hon har fått till hinder. 

Kollade på på tävlingarna hela dagen igår vilket var roligt. Väl hemma så red jag Topanga och packade upp och fixade lite med Chanova. Har ju saknat hästarna hemma såklart. 

Igår var det heller inte vilken dag som helst utan min och Topangas 6-års dag. Tänk att vi har spenderat så lång tid tillsammans. Så mycket glädje hon dagligen ger mig också. Världens bästa lilla häst. Skulle inte byta bort henne mot något annat. 

Nu ska jag åka till Asta och Princen och sedan vidare till mina djur :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela