Malin Åkerström

Varför?

Publicerad 2015-07-06 20:18:17 i Allmänt,

Idag ställer jag mig frågan varför jag och mina hästar aldrig kan få ha lite medvind? Och varför allt händer när jag inte är hemma? 

Sedan igårkväll har min fina fantastiska Contendra stått skadad på Ultuna. Någonting har hänt i hagen och hon ville inte stå på ett framben och var kraftigt halt. Idag lite bättre men fortfarande dålig och man hittar inte vad felet är.. 
 
Jag är borta några dagar och nu sitter jag här hjälplös och förtvivlat ledsen över att jag är så långt borta ifrån det finaste jag har. Hon som är mitt allt. Jag kan inget göra och är många timmar bort.. Även om jag inte kan göra något för att underlätta för henne så kan jag i alla fall berätta för henne hur mycket jag uppskattar henne och älskar henne. 

För 4 år sedan när jag var i Grekland så skadade sig min ponny Candy så svårt att hon inte gick att rädda. Känslan att vara så långt borta när något händer är aldrig kul! 


Snart kommer jag hem till dig <3

Kommentarer

Postat av: fridawisky

Publicerad 2015-07-07 08:34:22

Skickar en massa styrkekramar åt dig Malin <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela