Malin Åkerström

Update

Publicerad 2015-07-21 21:41:01 i Allmänt,

Även denna vecka bjuder på tråkigt väder men på fina och pigga hästar.

Gårdagen började med hoppning för Topanga och Jody. Båda två var helt felfria genom sina pass och hoppade bra. Vi skuttade lite kortare banor. Topanga ska ju snart tävla och detta var hennes sista pass med hoppning inför det. Hon känns fin men kommer vara förlåten om hon inte är i sitt livs form. Bara roligt att jag kan åka på tävlingen som jag så gärna har velat åka på. 

Åkte hem på kvällen och red två pigga och busiga galopphästar. Men väldigt glada. Princen försökte hoppa hinderstöden ut trots att hindret bara var ett kryss. 

Idag blev det en heldag på kontoret. Tur jag fick komma och rida på Asta och Princen efter det. Asta reds lite lätt då hon ska tävla imorgon. Hon känns väldigt på hugget så jag tror hon är snabb imorgon om hon funkar med jockeyn som jag inte tror har ridit henne förut. Jag ska heja mitt bästa även om jag tyvärr inte kan vara med denna gång heller :( Princen fick göra lite galoppjobb och han var fin. 


Princen i hans roliga mössa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela