Malin Åkerström

Min fina tjej<3

Publicerad 2015-07-25 11:12:17 i Allmänt,

Som jag saknar mina hästar och extra mycket saknar jag att rida min Contendra. Det känns som att veckorna går, som att hon tappar allt och det kommer ta tid att få henne tillbaka. Det suger!! Vi som hade kommit igång så fint. Nu när Wicky inte kan tävla detta år så känns det ännu mer jobbigt. Kommer Wicky ens någonsin tävla igen!? Svaret vet jag men jag vill inte tro på det, jag vill tro på att ett mirakel kan ske. 

Contendra måste vara bra när jag kommer hem!! I måndags kollade jag henne och hon var bättre än när Håkan var ute men fortfarande kan man se lite på böjt spår i trav. Rakt fram är hon bra. Men det är liksom inte tillräckligt, hon måste vara 100% bra. Jag behöver henne och min ridning behöver henne. Min utveckling går bakåt och utan hästar att rida kommer min väg tillbaka till höga klasser igen vara längre än längst. Sanningen svider! 

Tur du både är söt och vacker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela