Malin Åkerström

Livet på landet

Publicerad 2015-07-01 23:05:40 i Allmänt,


Utsikten från mitt hus just nu, hur kan man inte älska landet liksom!? Världens bästa ställe enligt mig i alla fall! 

Igår red jag här ute på morgonen och åkte sedan hem strax efter lunch. Åkte då till Asta och Princen och red båda. Gjorde ett litet snabbjobb på Asta och det går så fort så fort och ändå kändes det som att gasen bara var halvvägs i botten och det trots att farttårarna på mig rann. Grillade sedan på kvällen hemma hos Fredrik och kollade på en halv film innan jag somnade i vanlig ordning. 

Idag bokförde jag hela förmiddagen innan jag red Asta och Princen. Idag var det Princens tur att göra ett litet snabbjobb och det är så himla roligt och annorlunda att sitta på en riktig springare när den tar fart. Mäktigt och riktigt häftigt! 

Åkte sen tillbaka till landet och red här innan det grillades till middag fast här ute och tillsammans med min fina släkt. 

Familjeritt. Contendra uppför sig mycket bättre ute med kompisar och Topanga blir finare än någonsin. Bra för både mamma och mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela