Malin Åkerström

Härlig dag

Publicerad 2015-07-03 00:00:01 i Allmänt,

Idag har det varit så varmt så varmt. Men jag är på precis rätt ställe när vädret är som idag. Jag har badat så många gånger så jag kommer inte ens ihåg hur många. Skulle sola mina ben bruna till morgondagens bröllop var också tanken men det blir tyvärr brända ben.. 

Jag har ridit på Contendra, Jody och Topanga och den där på T får mig att känna mig så lycklig. De andra två också förstås och de var fina att rida. Men Topanga ligger mig så varmt om hjärtat. 

Imorgon får jag stiga upp långt före tuppen för att hinna med allt innan Maria och Jacobs bröllop. Familjen är redan hemma och förbereder sig men någon måste ju fixa hästarna imorgon och det gör jag ju så gärna. 

Inte så blåsigt idag direkt. Låt sommaren vara lång så jag slipper flytta hem härifrån! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela