Malin Åkerström

Gameday

Publicerad 2015-07-29 07:43:26 i Allmänt,

Igår åkte världens bästa mamma vid 05 från landet med Topanga för att se om Hovis kunde fixa hennes fot. Det blev en sko och därför befinner vi oss nu på sundbyholm. 

Tog lite sovmorgon igår innan jag satte igång med allt fixande. Contendra skrittades på och faktiskt så fick hon trava ett par minuter också. Jag tycker hon ser fräsch ut så ska börja trava lite smått 1,5 vecka så får vi se om Håkan kan kolla henne sen. Snäll var hon igår i alla fall och riktigt fin i traven. 

Packade och putsade allt till Topanga innan jag åkte hem och åt lunch. Sedan bar det av. Först förbi hemma i Lindholmen för att hämta tävlingsgrejer, sedan förbi Stockholm ridsport för att införskaffa nya boots till Topanga. Red sen Asta och Princen innan resan fortsatte. Topanga joggade jag en stund runt 22 igår när jag kom fram. Hon kändes fin!! 

Idag hoppar Topanga, Maggan och Virus varsin klass och Asta och Princen springer på Täby. Hoppas på att alla känns fina och bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela