Malin Åkerström

❤️

Publicerad 2015-07-11 21:51:29 i Allmänt,

Att gammal kärlek aldrig rostar är så sant som det är sagt. Jag har för första gången sedan jag valde att lämna Runsten hälsat på den där hästen som har rockat hela min värld, hästen som har gjort allt och lite till för mig, hästen med ett hjärta av rent guld och en inställning som är av de finaste jag har mött. Jag har hälsat på fantastiska Ghisela. Att hålla ögonen torra från tårar var en omöjlighet, de rann och rann av saknad, tacksamhet och av glädje. Jag kommer alltid vara denna häst evigt tacksam för allt hon har låtit mig uppleva och jag saknar henne varje dag. Men jag är så glad över den tid vi fick tillsammans och att jag har fått uppleva en sådan fin individ som är långt utöver det vanliga. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela