Malin Åkerström

Wicky <3

Publicerad 2015-01-25 22:04:43 i Allmänt,

Största delen av dagen har jag nog pluggat idag.. Får jag plugga hemma kan det ändå vara helt okej. En uppgift jag höll på med var till och med lite intressant faktiskt. 

Sen har jag såklart varit i stallet hos mina bästa tjejer. Red ut på Contendra och hon var snäll och lugn. Älskar att rida i snön! Rider ju oftast i mörker så ännu lite bättre när det är ljust. 

Tanken var att rida en lugn sväng på mitt lilla lyckopiller också men det blev ett samtal till veterinären istället.. Hon har gjort illa ett framben och jag hoppas på att få komma till Brunmåla ev imorgon men annars i veckan.. Kan mitt lilla älskade hjärta få ha lite flyt eller? Jag älskar henne så mycket! 



Kylt Wickys ben nu på kvällen och skämt bort båda med morötter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela