Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2015-01-08 23:54:18 i Allmänt,

Blev en sen kväll efter 13,5 timmars jobb. Men listan jag jobbar med börjar lida mot sitt slut så det är super. 

Började morgonen på absolut bästa tänkbara sätt, att hoppa Ghisela och hon levererade som alltid. Man får gåshud av henne! 

Trimmade sen på Summer och Drifter och longerade Britt. Hoppade även lite på fina Tingeling. Härlig, lätt och snygg häst! 

I övrigt så har jag städat hela sadelkammaren, groomen och täckesrummet. Jag har tvättat och sorterat tvätt, klippt en häst, putsat vad som
känns som miljoner saker, hackat bajs i 4 av 8 hagar. Hagarna liknar ishockey rinkar så bajset sitter som sten. En halvtimme per hage och många kärror bajs blev det. 

Hann inte rida mina små troll dock :( men men får hoppas på att jag hinner det imorgon. 

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela