Malin Åkerström

Tisdag

Publicerad 2015-01-06 22:58:49 i Allmänt,

Denna kalla tisdag bjöd på ett 12-timmars pass i stallet. Denna to do list är ändå inte i närheten av att vara klar...

Red Tingeling och löshoppade Summer imorse. Sen fick jag fixa med stackars Rune som har fått akut fång :( bästa bästa Rune!! Under tiden som vi fixade med henne kom min kära mamma för att hjälpa mig. Veronica har bytt tjänst, vet inte om jag har nämnt det men annars har jag gjort det nu i alla fall. Därför är jag själv nu igen. Mamma insåg att mitt schema för veckan inte fungerade så hon fixade hästar åt mig och städade toaletten och stallköket kliniskt rent. Hur bra är hon inte!?

Hann motionera alla 8 hästarna och alla utom Summer och Contendra har jobbat med bommar på ett eller annat sätt. Hästarna trodde mer det var 150 de skulle hoppa för de laddade på som tusan för lite upphöjda trav och galopp bommar.. 

Rundade av dagen med att klippa Drifter och Ghisela. Är så trött så ögonen vägrar hålla sig uppe så ska låta de sova nu. Börjar extra tidigt imorgon och vi får se när jag slutar! 

Kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela