Malin Åkerström

Sorg hemma i Lindholmen

Publicerad 2015-01-26 22:48:33 i Allmänt,

Tung dag idag.. Om ni bara visste hur ont det gör i mig och hur förtvivlad jag känner mig. Livet känns svart och allt jag vill och bryr mig om just nu är Wicky. Jag vill att hon ska vara en lycklig häst. Hennes kommande tid kommer göra henne allt annat än lycklig och det skär i hjärtat. Det känns som en hårt slag i magen och en enorm sorg. Wicky är långtidskonvalicent igen och om hur framtiden kommer se ut får tiden utvisa. Just nu ser jag inget ljus i tunneln och denna häst har fan haft nog av otur i sitt liv. Kan hon få ha lite flyt? Min älskade Wicky, jag ska ännu en gång göra allt i min makt för att göra dig frisk och lycklig <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela