Malin Åkerström

Saknad

Publicerad 2015-01-23 23:07:36 i Allmänt,

Är trött så oerhört trött, veckan har varit tuff och betydligt tuffare än vad jag hade räknat med. Att hinna med skola, hästar och jobb känns helt omöjligt. Men det måste hinnas med för att mitt liv ska fungera. Utan skolan får jag ingen utbildning, utan jobbet inga hästar och utan hästarna har jag ingen mening med livet. 

Jag saknar de andra hästarna, jag dör av längtan efter Ghisela. Det värker i hjärtat på mig av saknaden. Det som hjälper litegrann är att jag vet att hon inte känner som jag. Att hennes liv rullar på som vanligt även om mitt inte gör det. Om ett tag kanske det känns lättare men just nu är det tungt. 2 veckor har gått idag.. Två veckor sen jag lämnade hästarna på Runsten. Många undrar varför jag valde att sluta. Det är en enkel fråga men den har ett komplicerat svar. Innerst inne vet jag dock att det var rätt. Men det är svårt..

Hundis och jag och Ghisela på TV <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela