Malin Åkerström

Mot skolan

Publicerad 2015-01-20 07:52:58 i Allmänt,

Sitter på tåget mot Huddinge. Åkte hemifrån 06.50 och det är beräknat att jag är framme 08.22.. Inte så kort resväg för en människa bosatt i skogen på fel sida stan. 

Har drömt sjukt konstiga drömmar inatt. Som tex att jag hade Britt med mig på tunnelbanan och hon åkte rulltrappor och tåg och allting. Jag har då alltid vetat att hon inte är som alla andra...Som jag saknar henne och de andra förstås. Britt är så himla speciell så svårt att glömma henne. 

Hoppas verkligen att jag kommer in i det nya livet som student. Nu känns det så ovant och fel på något sätt. I över 2 år har jag bara bara ridit och älskat det. Jag kommer ju satsa på mina hästar såklart men blir ju inte samma satsning då vi inte har pengar eller möjlighet att tävla på samma tävlingar var och varannan helg. Som student kan det ju påpekas att man blir så långt ifrån rik som det går. Med 2 hästar att betala för som student blir man pank. Gör mig inte så speciellt mycket i och för sig eftersom jag med nöje betalar för mina stjärnor. Men jag kan inte betala för de där roliga tävlingarna som tex ligger i Skåne. 


Britt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela