Malin Åkerström

Måndag

Publicerad 2015-01-05 22:43:19 i Allmänt,

Eftersom jag var hemma igår började jag min dag hos Topanga vid 07.00 och avslutade den på runsten strax efter 21... 

Topanga red jag ut på och hon är som alltid en dröm att rida på. Jag kom till Runsten strax innan halv tio och fixade stallet med Kestas innan jag började rida. 

Har trimmat alla inne och det blev alltså, Ghisela, Summer, Britt, Diva, Drifter, Wicky, Contendra och Tingeling. Summer är typ finast av alla just nu men är också under behandling så kan vara därför. Hästarna känns pigga och arbetsvilliga efter lite vila. Wicky lite väl pigg kanske..

Tingeling red jag för första gången idag då hon behövde skos och fixa en svullnad under hakan innan jag kunde börja. Hon hade en härlig galopp och kändes rätt trevlig! 

Hann med lite inventering också.. Har en to do list som heter duga för veckan.. Mina hästar fick nya skor också av bästa hovslagaren Patrik! 


Hur söt är han inte? 

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela