Malin Åkerström

Lång dag

Publicerad 2015-01-29 22:32:42 i Allmänt,

Idag blev det en lång dag. Eget arbete på valfri plats stod det på schemat. Vet ju vart mina dagar brukar spenderas då.. 

 Började dagen i stallet och mockade och gosade med Wicky innan jag hoppade Contendra. Hindren från gårdagens träning var framme så jag hoppade banhoppning. Hon börjar bli fin nu bästa Contendra. Rörde inte en bom och hoppade super. Om ni bara visste hur tacksam jag är över henne just nu. 

Åkte sen mot mormor men tog vägen via Apoteket och Brunmåla för lite ärenden. Stötte på Emmie också! 

Pluggade en intensiv timme hos mormor innan jag åkte vidare till Asta. Hoppade henne också och idag var hon lite svår. Blev ett lite längre pass och mycket gjorde hon bra. Ska tillbaka på måndag är tanken :)

Sen åkte jag tillbaka till mina hästar för att borsta på Wicky, mocka och vara med på stallmötet. Kom hem närmare 21.30 och har pluggat mera sen dess. Men nu är det sovdags, imorgon måste jag åka till skolan tidigt :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela