Malin Åkerström

Kärlek till helg

Publicerad 2015-01-31 21:26:56 i Allmänt,

Igår gick jag i skolan 9-16 som vanligt. Ena föreläsningen var 3 timmar lång och handlade om arbetsterapins historia.. Det var lika tråkigt som det låter. Contendra vilade så mockade bara och borstade på Wicky. Mockade även åt Wicky på morgonen innan jag åkte till skolan. Hon är världens gris så vill försöka hålla det någorlunda fint när hon är fast i sin Box. 

Kvällen bjöd på släktmiddag och sedan kom Matilda och Anna till mig för kvällshäng. Hängde även med Matilda ett tag idag då hon sov kvar, precis som på den gamla goda tiden. Vi körde vår standard puckofrukost imorse! 

Mockade på förmiddagen och pluggade sen hos mormor. Hemtentan börjar bli klar. Dock har jag skrivit 7 sidor och 5 är bara tillåtet så måste korta ner.. 

Kvällen har jag spenderat med mina älskade hästar. Ryktade, gosade och pysslade med både i kanske en timme innan jag trimmade super fantastiska Contendra. Så fin så ville inte hoppa av!
Mockade åt W och nu har jag landat hemma. Helg är skönt så satans skönt!

Mina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela