Malin Åkerström

Hemma från kollot

Publicerad 2015-01-28 22:33:48 i Allmänt,

Kollot var över förväntan tycker jag. Kanske för att mitt lag vann tävlingarna!? Tävlingsmänniska som man är så uppskattas det såklart väldigt! Men också kul att få lära känna stora delar av klassen. Vi har skrattat mycket och haft väldigt roligt. 

Var hos mormor runt 12 idag och pluggade och åt lunch innan jag åkte och tröstshoppade åt Wicky. Blev ett täcke till Contendra också. 

Väl i stallet trimmade jag en fin Contendra. Hann precis före träningarna vilket var bra. Fuskade med gramanen men behövde den knappt bara när bommarna började läggas fram.. 

Mockade och pysslade sen en massa med min lilla kämpe Wicky. Hon har fått en massa godis och en ny massageborste som hon gav bra betyg till. Den var rosa så hur kan hon inte gilla den liksom. Jobbigt att se Wicky instängd i sin box. Det gör så satans ont det där.. Jag älskar henne på tok för mycket <3

Åkte sen vidare till Topanga. Lagade en del av själen på en tur i skogen och hon sviker då aldrig. Bästa hästen <3 när livet känns svart får hon mig att se ljuset. Hon är både min bästa vän och psykolog.

Nu är jag hemma eller har väl varit hemma i en timme och ätit och duschat. Ska krypa ner i sängen men min pojkvän och kolla på solsidan som avslut på dagen. 


Vår lagmaskot Krister

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela