Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2015-01-09 23:15:29 i Allmänt,

Dagen jag länge har fruktat har kommit.. Jag har tillbringat 12 timmar i stallet och trimmat hästarna, klippt Contendra och fixat och trixat. Det värsta är bara att jag har gjort det för allra sista gången...

Idag hade jag min sista jobbdag på Runsten vilket innebär att jag blir av med alla mina dyrbara ägodelar som även stavas Britt, Summer, Drifter och Diva. Fy bubblan vad jag kommer sakna mitt lilla gäng. Men allra värst är det att bli av med den finaste varelsen jag vet, min fantastiska Ghisela. 

Just nu är det så satans jobbigt så återkommer mer om detta en annan dag.. Känner mig inte hel längre, känner mig helt trasig och förstörd!


Finns inga ord som kan förklara hur bra du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela