Malin Åkerström

Fredag!!!

Publicerad 2015-01-23 07:58:29 i Allmänt,

Måste ju säga att bara efter en vecka med mina nya rutiner så älskar man fredagar. Igår var tåget ca 1timme sent så kom såklart sent till skolan. Men men jag var ute i god tid. Träffade min projektgrupp igår och vi gjorde ett arbete som sedan redovisades.

Efter skolan åkte jag direkt till Asta och hoppade serier på henne. Hon var sjukt pigg igår men hoppade bra. Man får hålla i sig efter hindren bara. Duktig var hon i alla fall.

Rullade sedan vidare till mina pärlor som var små superstars igår. Började med Wicky och hoppade lite små låga serier och hinder. Jag ska hoppa de lite mer på lördag. Blev mer som markarbete denna gång. W skötte sig bra. Fick ngt ryck men kunde jobba igenom det och göra lite övergångar vilket inte händer så ofta att man kan. 

Contendra var en ängel, väldigt lugn, lydig och snäll. Skuttade även lite på henne och hon gjorde precis som hon skulle. Väldigt skönt efter några jobbiga dagar. Hon är fin <3


Hon blev lite varm lilla trollet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela