Malin Åkerström

Back to reality

Publicerad 2015-01-04 21:24:59 i Allmänt,

Idag har jag jobbat igen. Jag älskar verkligen att jobba, jag älskar känslan att komma hem och vara trött. Otroligt skönt är det! 

Började med att mocka och fixa stallet tillsammans med Sanna. Sen red jag på mest saknade Ghisela. Att en vecka kan vara så lång utan henne.. Hon var så sjukt pigg men otroligt fin och arbetsvillig. 

Red sen en mindre arbetsvillig Wicky men jag vann striden så är rätt nöjd ändå och har ju saknat mitt troll så mycket så hon får vara precis hur som helst så länge jag får vara med henne. 

Sanna kom och hjälpte mig att fixa hästar så hann även Diva och Britt före lunch. Både kändes riktigt bra. De har mått gott av lite vila. 

Efter lunch red jag dagens finaste som förvånande nog var superhingsten Summer. Sanna återkom sen och jag red då hennes häst Quicken, Drifter och Contendra. Q var superfin, D som väntat efter vila och C både fin och ett yrväder ;) 

Kvällen spenderas hemma med släkten som är här för att fira min bror som fyllde år när vi var i fjällen. Eller var här kanske man säger då de åkte precis!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela