Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2015-02-12 21:25:40 i Allmänt,

Dagen började med fix hos Wicky. Älskad start på dagen och min fina fina häst är så otroligt betydelsefull i mitt liv<3 

Åkte sen till Topanga och hjälpte mamma med henne. Red en stund själv också och övade lite inför det kommande dressyrprogrammet jag kommer rida när vi startar vår livs första fälttävlan. 

Sen tillbaka till mina hästar och mockade lite innan Åsa och Bosse kom. Bosse är en liten söt häst som Åsa äger men som ska få hänga med mig och förhoppningsvis bli hopphäst. Vi åkte hem till oss och fikade lite innan jag återvände till stallet för att installera Bosse ordentligt och trimma på Contendra. Trots lite lugna dagar var C fin och avslappnad. 

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och försöka sova tidigt. Börjar tidigt i skolan imorgon och tänkte åka förbi stallet på morgonen och se så Bosse överlevt natten. 



Kommentarer

Postat av: slemma

Publicerad 2015-02-14 10:12:17

Supersöt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela