Malin Åkerström

Söndagsångest

Publicerad 2015-02-01 23:16:30 i Allmänt,

Söndag och helgen är redan över.. Känns knappt som man hinner ett endaste dugg innan man måste gå tillbaka till skolan. Känns som att kommande vecka kan bli lång..

Dagen bjöd i alla fall på sovmorgon och sedan stallet. Fixade Wicky och mockade innan jag red ut på en pigg Contendra. Fina hästar <3

Åkte sen till hjärtehästen (Topanga) och klippte henne och Pysen. Topanga ryktade jag även på. 

Tillbaka hem efter det  för en snabb dusch och byte av kläder. Kvällen har jag spenderat i Bandhagen hos bästa Jenny. Åkte förbi och mockade åt Wicky en gång till på vägen också. 

Fy så jag saknar Jenny och hästarna och mina andra kollegor. Drömde om Runsten inatt och vaknade helt deppig över att jag aldrig får uppleva det där igen.. Allt hade känts så mycket lättare om W var frisk.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela