Malin Åkerström

Söndag och slut på helgen

Publicerad 2015-02-22 22:14:58 i Allmänt,

Imorgon är det back to reality deppigt nog.. 

Spenderade halva dagen hos Fredrik innan jag återvände hem. Åkte till mina hästar och mockade och ryktade på Contendra innan mamma kom och vi red Bosse. 

Bosse börjar bli allt med stadig i trav och jag kan lägga volter och vända snett igenom hur lätt som helst och trava i längre stunder. Han är väldigt pigg till en början men blir lydigare ju mer man travar. Duktig liten bebis!

Contendra fick jogga en stund på lina idag också och hon är så fin och jag blir så stolt över att hon faktiskt är min häst. Gillar henne mer och mer och ser fram emot tiden vi har framför oss. 

Kvällen spenderar jag hemma själv. Lugnt och skönt men vill ha helg mer. 

<3 dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela