Malin Åkerström

Nästan döende

Publicerad 2015-02-09 20:04:13 i Allmänt,

Som rubriken lyder känner jag mig. Det där med att gå till skolan sprack då jag har legat med väldigt hög feber hela natten och morgonen. Vi hade ett obligatoriska och viktigt seminarium men jag fixade inte att gå dit. Dumma influensa som jag har fått. 

Fick avboka allt som heter ridning idag också och det ska mycket till innan jag gör det. Jag och pappa pallrade oss upp till Wicky vid lunchtid och lät henne gå en stund i en ruta då hon nu sparkat sönder boxen 6 gånger på två veckor.. Hon verkade uppskatta en stund i det fina vädret i alla fall. Jag mockade och fyllde torv och sen var jag mer död än levande. Så sängen har jag umgåtts med hela eftermiddagen. 

Febern är påväg upp igen och just nu är jag på väg till stallet för att fixa Wicky en gång till. Har ett annat viktigt seminarium imorgon så får se om jag grejar att gå på det.. 


Du är kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela