Malin Åkerström

Helg <3

Publicerad 2015-02-22 00:08:15 i Allmänt,

Igår var jag som sagt i Huddinge igen. Hade lika gärna kunnat stanna hemma dock då det inte alls var några bra föreläsningar. 

Efter skolan åkte jag direkt och Red Asta och Princen. A var lite lugnare än i måndags men fortfarande väldigt pigg. P var fin!

Sen till mina hästar, C skulle jogga lite lätt på lina för att hon borde ha lite träningsvärk efter hoppträningen. Men hon hade tappat en sko och trampat upp ena sidokappan i hoven så tog bara bort skon och borstade. 

Red istället Bosse som kunde trava så fint och lägga volter och allting. Fredrik var med och hjälpte mig vilket var tur för annars hade jag nog varit hemma närmare midnatt. Vi var även hos Topanga och jag hoppade henne. Hon kändes superfin och kan som vanligt rädda alla mina dagar till en bra dag. Vi kom väl hem runt 22 och kollade bara på film innan jag somnade. Kan ha hänt att jag somnade under filmen också..

Idag blev det sovmorgon innan jag åkte och red Asta och Princen. Båda kändes fina idag och Asta betydligt lugnare. Fixade sen mina hästar. Contendra fick jogga på lina lite lätt. Vågar inte göra så mycket för hoven är lite trasig. Känner mig helt uppgiven som inte har mina hovslagare på runsten kvar. Hade jag ringt en av dem så hade han kommit inom en timme liksom.. 

Åkte sen till mormor och skrev en uppsats innan jag rullade vidare till Jenny för en nostalgi kväll! Världens bästa Bonds <3 

Princen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela