Malin Åkerström

Studs på schemat idag.

Publicerad 2015-12-22 20:51:30 i Allmänt,

Det här med att plugga går dåligt, jag har tagit jullov.. Mormor kan också behöva det. Men vad uttråkad jag redan är efter två dagars ledigt. 

Igår red jag ut på Asta, Princen och Contendra. Hade sällskap på C så vi tog oss över järnvägen men hon sprang ändå på tvären stundtals och ramlade ner med bakdelen i dikena. Men ändå fin att rida. 

Idag hoppade Asta, Princen och Contendra studs istället. Princen är kung på det och Asta gjorde det bra och lugnt för att vara hon. Contendra kom in på ridbanan och tvärstannade och blåste hårt i näsborrarna när hon såg studsen. Haha så knäpp hon är ibland, men hon hoppade den snällt två gånger ur varje varv. Börjar smått och lätt och fortsätter att bygga upp förtroendet. Idag var hon igen sådär fantastiskt fin och lätt att rida! Inget krångel heller så idag är jag lycklig! 

Topanga fick värsta reaktionen på vaccinet i torsdags och vilar fortfarande då hon är så spänd och öm i halsen. Hoppas på att hon blir bra inom ett par dagar så vi kan vara med på clinicen..

Imorgon drar julen igång på riktigt hos familjen Åkerström och jag längtar <3
Dessa två är kärlek för mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela