Malin Åkerström

Sista juldagen..

Publicerad 2015-12-26 07:40:49 i Allmänt,

Efter idag är liksom julen över.. Jag älskar julen och det känns lite sorgligt. Den gick ju så fort...

Min julafton var fantastisk!! Kanske för att min familj och släkt är världens bästa. Jag fick så mycket fina julklappar och åt så mycket mat så jag borde inte behöva äta mer den kommande veckan. 

Igår red jag Contendra, Asta, Princen och Carola och på kvällen var släkten på middag hos oss. Idag ska vi tillbaka till mormor. Contendra var så himla fin igår vilket gjorde hela min dag. 

Just nu sitter jag i fåtöljen i stallet och väntar på att hästarna ska äta upp så de kan gå ut. Jag ska köra ner vatten och Hö till hagarna men väntar lite till så det kanske blir lite ljusare. 





Lite från jul, mitt armband var en av alla massa julklappar och det absolut mest betydelsefulla då det är gjort på Wickys svans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela