Malin Åkerström

Julafton!!

Publicerad 2015-12-24 07:29:01 i Allmänt,

Idag är dagen äntligen här, men jag känner mig mest trött ännu så länge.. Sitter i stallet medan hästarna mumsar i sig Hö och ska strax släpa ner vatten till hagarna innan jag släpper ut hästarna. 

Sofia är borta över jul så jag har hand om hennes två hästar också. Ska julfixa med nytt spån till samtliga så de får en mysig eftermiddag med massa morötter i krubborna  när de kommer in. Vet i alla fall att Wicky kommer uppskatta det mycket! Älskade finaste Wicky!

Senare ska jag till Topanga och fira lite jul med henne också innan vi åker till mormor och spenderar resten av dagen där. Tänk vilken bra mormor jag har! 

Fin tur med Princen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela