Malin Åkerström

Årets sista dag

Publicerad 2015-12-31 19:10:53 i Allmänt,

Detta omtumlande år är snart över och det känns väldigt bra. För första gången i hela mitt liv så är jag inte i fjällen denna dag utan hemma!? Jag saknar fjällen! Men vi ska ändå till Bredbergs på middag och sedan drar jag och Anna vidare. 

Dagen har mest spenderats med hästarna. Red en superfin Contendra imorse för att sedan åka och trimma på Asta och Princen innan jag åkte tillbaka till mitt stall och mockade åt mina och Sofias hästar, tog sen in alla och red Carola också. 

Igår var upplägget lite likadant men red inte Carola och hoppade på Asta och Princen och Contendra skuttade över en liten studs. Superfin igår också var hon min tendris! Asta hoppade lugnt och fint helt utan några bockningar. Princen hoppade så högt han kunde över hindren och kändes otroligt spänstig. 

Igår pluggade jag faktiskt och gjorde klart ett arbete som ska in på måndag helt utan mormor. Men läste upp det för mormor som gav mig godkänt så jag hoppas att lärarna i skolan också kan göra det. 


Lunch för mina tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela