Malin Åkerström

Sundbyholm Summer games

Publicerad 2015-08-01 21:44:45 i Allmänt,

Som ni vet så har jag sedan i tisdags varit på Sundbyholm med min älskade Topanga. Hon har hoppat två gånger sedan i mars men ändå så har hon levererat riktigt bra rundor. 

I onsdags hoppade hon 110cm och var dubbelnolla och 5a. Maggan och Virus var även där och hoppade varsin 120 med ett nedslag var som var mina fel. Men fina hästar!

I torsdags så hoppade hon 115cm och hade ett ner i omhoppningen.

Idag hoppade hon 120cm och var felfri och 7a.

Vilken tapper liten kämpe hon är. Hon har gjort allt för mig. Hon har också känts så himla fin och fräsch alla dessa dagar. Hon bockar och är hur glad som helst. Vi har haft så mysiga dagar jag och Topanga. Utöver tävlandet har vi gått mängder med promenader, ätit gräs, myst och haft fantastiskt roligt. 

Nu är jag tråkigt nog hemma från tävlingsbubblan. Som tur är har jag andra hästar som får mig att vilja komma hem också. Annars skulle jag kunna bo på tävling året om. 

Har umgåtts med fina vänner utöver all den tid jag har lagt på Topanga, dalateamet var även nere i onsdags vilket alltid är lika roligt. Idag firar jag även 2 år tillsammans med min Fredrik.






Mitt livs kärlek är hon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela