Malin Åkerström

Resultat

Publicerad 2015-08-17 16:11:28 i Allmänt,

Helgen gick i en rasslande fart. Varför måste det gå så fort när man har så roligt!? 

Hur som helst så har hästarna varit fina. På lördagen gjorde jag och Maggan vår livs bästa runda tror jag. Allting stämde och felfritt blev det i 120cm. En sådan runda kan jag leva länge på! Virus gjorde en grym insats i sin livs andra 130 med två skitpet som jag får ta på mig själv. De är bara 5 och 6 år men helt otroligt bra i alla fall! 

Igår hoppade Virus felfritt i 120cm och Contendra var felfri och 4a i 120cm.
Så kul att hon är på G igen och att hon känns fräsch även om mycket markarbete måste trilla på plats igen innan hon är på topp. 

Fantastiskt team kring hästarna i Dalarna och jag är de evigt tacksam för allt de gör för mig. 

Virus

Maggan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela